Friday, October 15, 2010

Evo, jos jedan veoma dosadan dan u skoli. Da li mozete da zamislite kako je to kad vas neko (na primer...eto nastavnik) pita neko glupo pitanje i pri tom ocekuje odgovor? Kada su saznali svi iz mog odeljenja, sto ne bi i vi?
Zbog mece sam morala da izadjem s casa i nastavnik (obratite paznju na pol) me je pitao u cemu je problem. Zabezeknuto sam samo izasla iz ucionice. Sta sam dugo mogla da uradim?... Nego, nesto mnogo bitnije je to da cemo sledece nedelje ici na ekskurziju! Moja skola je poznata po tome sto deca bukvalno konzumiraju alkohol, upaljace za cigare imaju vise od mina za patentaru, i uopste cigarete! Zamislite kakvi ce blamovi i flertovi (i izmedju koga) da padnu za ta dva dana?! To ce biti bolesno!
Ja cu se ugledati na Tracaru iz knjige "Gossip girl" i sama, kao sto je i ona, pisati imena odredjenih osoba samo velikim pocetnim slovom odgovarajuceg imena. Kao sto bih za sebe napisala: "M je isla...." Kapirate? Posto je bila ovo teska nedelja, ja cu kao sto i vi radite sada, lepo da se odmorim od svih aktivnosti koje sam ispunjavala ranih sati dana. (Mislim da sa to pravilno napisala.) Vi me mozete videti u ponedeljak kako nastupam; ne znam tacno gde niti povodom cega, ali tu sam da vas obavestim na vreme. Naravno moj nastup je vezan za ples. Pogodite sta cu raditi?
Da, nisam ni sumnjala da hocete.

No comments:

Post a Comment